Jordi Caballero Arquer

Jordi Caballero Arquer
Cicle Formatiu d'Educació Infantil (2n A)
Curs 2010/11 - IES Francesc Ribalta - Castelló de la Plana


dijous, 17 de març del 2011

Pose en la moguda

DINÀMICA 12: Pose en la moguda (Eva)

Classificació de la dinàmica

Dinàmica cognitiva (d'observació) i Dinàmica motora.


Objectius de la dinàmica

  • Observar les qualitats dels altres companys/es

  • Treballar el vocabulari

  • Gaudir amb el moviment


Destinataris (edat apropiada)

Pels requeriments motors i verbals, la dinàmica està indicada per nens/es a partir de 6 anys, fins a adults.


Mida del grup

Tot el grup hi pot jugar alhora.


Temporalització (durada)

Uns 15 minuts, depenent del grau d'acceptació per part del grup i del nombre de jugadors.


Recursos (materials, econòmics, espacials, humans...)

Recursos Materials: Cadires (una menys que participants).

Recursos Humans: Tots els membres del grup i el dinamitzador/a.

Recursos Espacials: La nostra aula, si hi ha prou espai o el pati.


Desenvolupament

Aquesta activitat consisteix en que tots els alumnes d'una classe han de formar un rogle amb cadires (una menys que participants), el jugador que no te cadira es fica al mig i diu: “pose en la moguda...” i ha de dir una qualitat física visible d'almenys dues persones de les assegudes. Per exemple: “pose en la moguda a tots els que porten mocador al coll”, i llavors s'han d'alçar ràpidament i tornar a seure però en una cadira diferent. Al mateix temps, el jugador del mig també intentarà seure en alguna de les cadires lliures.

Qui es quede sense cadira es posarà al centre i tornarà a començar el joc.



Avaluació

La dinàmica és senzilla i divertida, podríem comentar si ens ha agradat i si la volem repetir en una altra ocasió (què serà segur què sí), perquè la dinàmica és ben divertida.


Observacions

Realment va ser molt divertida, i a més es treballa molt el vocabulari i la motricitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada